header1 sliderTop sliderTop1 sliderTop3 sliderTop4

Często podróżujesz i chcesz mieć pewność, że w czasie wyjazdu żaden nieprzewidziany wypadek nie pokrzyżuje Twoich planów? Ubezpiecz się w pakiecieHestia Podróżei pozwól mu kompleksowoczuwać nad Twoim bezpieczeństwem.

Na lotnisku ginie Ci bagaż? W czasie górskiej wycieczki pechowo skręcasz nogę i potrzebujesz pomocy medycznej?Wszelkie wydatki,związane z tymi zdarzeniami, pokryte zostaną z ubezpieczeń: bagażu, kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków.

Hestia Podróże – kompleksowa pomoc w zasięgu ręki:

  • Tydecydujesz, jaki zakres ubezpieczenia wybierasz i jak długo będzie trwała umowa,
  • w razie wypadku dzwonisz docałodobowego Centrum Alarmowego Assistance,
  • jesteś chroniony24 godzinyna dobę, w każdym miejscu na świecie.

Ubezpieczenie Hestia Podróże występuje w trzech wariantach:

  • Podstawowym -HOLIDAY BASIC,
  • Rozszerzonym -HOLIDAY CHARTER,
  • Pełnym -HOLIDAY CHARTER PLUS, abyś mógł dopasować ubezpieczenie idealnie do Twoich potrzeb.

W pakiecie Hestia Podróże ubezpieczysz:

  • koszty leczenia,
  • koszty transportu i repatriacji,
  • następstwa nieszczęśliwych wypadków,
  • koszty udzielenia natychmiastowej pomocy "assistance",
  • koszty pobytu osoby towarzyszącej,
  • koszty ratownictwa,
  • odpowiedzialność cywilna,
  • bagaż,
  • koszty opóźnienia dostarczenia bagażu,
  • koszty przerwania podróży,
  • koszty pobytu osoby wezwanej do towarzyszenia,
  • sprzęt narciarski.

Natychmiastowa pomoc w razie wypadku

Jeżeli wydarzy się wypadek, niezależnie od tego, gdzie jesteś, zadzwoń doCentrum Alarmowego Assistance, pod numer(48) 58 550 70 12. Centrum działa przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Podaj koordynatorowi imię i nazwisko, numer polisy, kontaktowy numer telefonu i opowiedz, co się stało. Obsługa assistance prowadzona jest w języku polskim.

Jak działa pomoc assistance?

Koordynatorzy z Centrum Alarmowego Assistance przyjmą zgłoszenie,szybko zorganizują pomocw miejscu Twojego pobytu i poinformują, co robić dalej.

Pomoc ta obejmuje m.in.:

  • zlokalizowanienajbliższejplacówki medycznej,
  • zorganizowanietransportudo wskazanego miejsca,
  • dokonywaniepłatnościna rzecz placówek medycznych, firm transportowych, hoteli i innych usługodawców,
  • koordynowanieprzepływu informacjii nadzór nad przebiegiem leczenia,
  • kontakt znajbliższymi krewnymi poszkodowanego i informowanie ich o jego stanie zdrowia,
  • inne,niestandardowe działania, których wymaga sytuacja, w jakiej znalazł się poszkodowany.

Ubezpieczamy w :

compensa ergo hdi interrisk pzu uniqa warta GOTHAER generali ld Alianz MTU